woensdag 16 december 2009
Weezebeeksingel in Almelo, 15 december 2009
Op verschillende plaatsen in de stad zijn (met zorg!) stukken uit de billboards gesneden.
De Reclame Code Commissie heeft drie klachten tegen de billboardreclames van lingeriemerk Sapph afgewezen.
De billboards van het lingeriemerk zijn niet in strijd met de goede smaak, het fatsoen dan wel de goede zeden, waarover terughoudend wordt geoordeeld gezien het subjectieve karakter van die toets: "De Commissie overweegt hierbij dat in de uiting weliswaar een vrouw in ondergoed in een uitdagende en erotisch geladen pose is afgebeeld, maar zij acht de afbeelding niet te expliciet, ook niet voor kinderen."
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
3 opmerkingen:
Rob Heilbron(eigenaar Sapph) heeft zo zijn vermoeden wie zijn Sapph-billboard aan de Amsterdamse Leidsekade heeft vernield.
Naast Rouvoet zijn er meer verdachten. Heilbron: ‘Het kan ook iemand van het anti-Photoshoppact zijn geweest. Of Marlies Dekkers, dat is ook een prime suspect.’ Heilbron ontkent in een reactie aan Quote zelf met een mes langs het doek te zijn gegaan. ‘Dit is echt een aanslag op Sapph!’
‘Neill heeft de o van Saphh gejat.
Een reactie posten